2010年7月21日星期三

電車男終於笑了

兩個月前,公司請了一位年輕的男同事,性格木訥寡言,不苟言笑又不喜歡和別人說話,同事跟他聊天也不太願意,終日只是埋首在電腦螢光幕前工作。曾問過他在公餘時愛做些什麼,他說最愛在家上網打機看漫畫,是位典型的電車男。

但最近這位電車男同事有些變化,不但變得開朗,而且經常笑(傻傻的那種),為什麼呢?最大可能是因為公司最近來了一位美少女暑期工,而這位美少女剛巧坐在電車男鄰坐。平時我們「撬」電車男說一句話都很難,但這位美少女來了以後,卻可以天天逗他說話說上半天。

看來電車男這次逃不掉了! 說準確點,其實公司內一眾年輕男同事也逃不掉,哈哈!

&&&&&&&&

7 則留言:

nicolas 說...

hi there

i work in accounting too. here is my blog:

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!7wGyHWecGRQ9sWuSGwPD0jNsQr244vg-

pls feel free to read it

thanks nic

nicolas 說...

hi there

i work in accounting too. here is my blog:

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!7wGyHWecGRQ9sWuSGwPD0jNsQr244vg-

pls feel free to read it

thanks nic

鹿米館 說...

最緊要係個妹妹有冇同個男仔有偈傾先?哈。可能發生辦公室初戀都唔定喎。哈。

詩白爾 說...

呵呵,辦公室要性別平衡,先有生氣架嘛!

hkeric 說...

公作效率有冇增加到呢?嘿嘿

Ebenezer 說...

咁你逃得掉嗎^^

Bittermelon 說...

Hi nicolas:
Your blog is very nice!

鹿兄:
佢地係傾到雞啄唔斷嗰隻. hehe

詩妹:
你講得啱,成個office既氣氛當堂唔同哂呀.

hkeric兄:
工作效率有無提高? 唔知喎,等我問問電車男個上司先,哈哈

Ebenezer兄:
我嘛...仲頂得住,不竟我唔係年輕嘛...哈哈

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin