2010年8月20日星期五

在公司煲電話粥

在討論區內有版友說,有很多公司都不容許在辦公時間講私人電話。

記得第一份工作是在會計師樓,當時有一個同事經常在辦公時間「煲電話粥」,起初其上司也隻眼開隻眼閉,但他實在太過份,試過幾次連煲個幾小時,加上以前未有手提電話,公司的電話線路又有限,他在公司煲電話粥時便使到同事少了一條電話線用。

其上司見狀就勸了幾句,怎料這位同事不懂得收歛結果捱罵。有趣的是這位同事竟然屢勸不改,加上工作表現很差,最後給公司辭退。

以上是我見過唯一因煲電話粥而被炒魷魚的事例,不過,我覺得不同公司應該會有不同的文化或者規矩。就我從事過的公司為例,只要不是不太過份或者影響工作和別人的話,一般來說公司及上司都不會干涉的。

其實現在MSN、Facebook等那麼流行,應該沒有多少人會在公司煲電話粥吧?

&&&&&&&&

9 則留言:

C.M. 說...

Errr... 我認罪。。。

Ebenezer 說...

做會計師樓仲可以hea煲電話粥,要佩服都嚟唔切啦^^

Terence Yun 說...

上面兩位工作時間睇blog,認唔認罪?:P

C.M. 說...

.... 判輕d 得唔得?

bittermelon 說...

咁我咪仲大罪 =_=

李老闆 說...

罪大惡極, 一律處斬.

bittermelon 說...

老闆果然係老闆

Terence Yun 說...

苦瓜兄
見你好似係8:15分post篇文,原本可以算。
不過你係下午3:18回應,冇得講。.:P

但知道大家「本質」係一個好人,所以冇事。
仲有今日星期五,happy friday,放過大家一馬啦。

Ebenezer 說...

拿,咁夜先覆,得未?^^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin