2011年9月26日星期一

著鞋唔著襪

我年輕時最愛「著鞋唔著襪」,因為覺得「有型兼老實」,但身邊的朋友及家人卻說是「老土兼核突」,而且也不衛生,所以之後就改了這個壞習慣。

直至最近,我又可以再次「著鞋唔著襪」,因為買了這對鞋子!



據Sales姐姐說,這對鞋以抗菌矽膠所製,最適合不穿著襪子的。其實之前也有很多以矽膠製造的鞋子,但款式都很有拖鞋Feel,所以未有幫襯。這對就不同,完全是鞋子的款式,如果喜歡的話,還可以加鞋帶做裝飾,我很喜歡呢!

&&&&&&&&

6 則留言:

Ebenezer 說...

好斯文嘅款項喎,可以藉埋番工都仲掂播:)

bittermelon 說...

Ebenezer兄,我諗係weekend返工時著就OK,但weekday返工就...

the inner space 說...

穿 surf siders 都是著鞋唔著襪!

bittermelon 說...

inner space兄,
我以前就係鍾意著surf siders而著鞋唔著襪的,但surf siders係用皮或布製造,會吸腳汗,而且難於清洗,所以不衛生.呢對矽膠鞋就唔同,容易清洗,舒服衛生好多呀!

L L 說...

噢,我年紀大了,著鞋一定要著襪。

豹哥 pallydou 說...

Taste好似“人生於世上有幾個知己…”哈哈哈

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin